Here I AM ;)

Okej! Det är jag igen . . . Bloggerskan själv!

Nej men . . . vi har ingen anledning till att INTE blogga xD elr rättare sagt . . Jag har inte någon anledning längre. Har inte haft något att göra i skolan, medan Tyra har haft rätt så mycket mer än jag har. Men det är så det är när man går tvåan i gymnasiet ;)

OOH!! :D påtal om det!!

Jag går TREAN I GYMNASIET xD FATTAR NI VAD DET HÄR INNEBÄR?! :D Bara ett enda FUCKING år kvar av Gymnasiet! Gud vad skönt!!!

Har redan börjat funderat på liksom lite högskolor och vad jag skulle vilja jobba som. Just nu lutar det åt föreläsare elr konsult!!

I af . . . nu har ja bloggat :D

LÖV och REGN // Freddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0