Musik Tips

Dags för Musik Tips =) FÖR jag har hittat några "gamla godingar" som jag lyssnade på för några år sedan. Nu vet jag att de här låtarna inte är så jättegamla, de äldsta är från tidigt 2000. Men med nutidens bedömning av "gammalt" så är de här låtarna praktiskt taget uråldiga. Här kommer de 10 låtar jag ska tipsa om =) De kommer i slumpvis ordning från min lista på iTunes.

1. Who Says - Selena Gomez
2. I'm Getting Over You - The Click Five
3. I Write Sins Not Tragedies - Panic At The Disco
4. Still Figuring Out - Elliot Minor
5. Definitely Maybe - FM Static
6. Say Goodnight - The Click Five (Eric Dill)
7. If Today Were Your Last Day - Nickelback
8. Where Is The Love - Busted (Cover, orginalet är av Black Eyed Peas)
9. In The End - Linkin Park
10. Emergency - Steve Rushton

// Freddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0