Händelselöst

Sommarlovet är över för min del, medan Tyra fortfarande är ledig =)
Jag tkr det är jätteskönt att gå i skolan igen, tyckte faktiskt det var urskönt att få gå upp tidigt på morgonen, ta bussen till skolan och få träffa alla kompisar igen, nu längtar jag faktiskt till på Måndag när lektionerna börjar.
Vi har också kommit igång på riktigt med vårt skrivande, nu håller vi på med en skräckis. Den kommer bli sjukt bra, och väldigt annorlunda något annat vi någonsin skrivit, men det blir nog jättebra ändå.
Just nu har jag lite tråkigt, för Tyra kommer inte tillbaka fören 22.00 och klockan är bara .. 19.50 .. så det äre liiite tid kvar bara xD
Men men, nu ska jag .. göra något annat :D
Ha det!!!
// Freddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0