Påskfirande och Saknad

Glad Påsk från Freddie och mig! :D

Hur är det där ute i påskfirandet för de flesta? :) Alla kanske inte firar ppåsk, men påskledigt har de flesta, skönt, tycker jag. Jag har umgåtts med vänner och ätit påskmat med familjen och fått/gett några presenter. Men det var väl kul om man kunde dela lovet med någon annan speciell person också :) Ibland önskar man ju att sitt liv var som i en film, att den rätte alltid finns där ute och väntar på en, och i princip alltid är förälskad tillbaka i huvudpersonen som har en crush i honom/henne ;) Underbart om det var så, eller hur! Många gånger kanske det är ungefär så också, men hos mig och Freddie är det ganska tomt just nu, och visst längtar man alltid efter det man inte har.

Men det kommer väl. :) Man får bara vänta och hoppas. Ibland känns det omöjligt att någon skulle kunna tycka om just mig, hur kan någon tycka att jag är söt, snygg, vacker, underbar, intressant, rolig ..? Men det finns nog någon som tycker det, och det gäller att hitta den personen :) Någon som tycker något annat är inte värd att ha, man ska ju bli älskad för den man är.

Det blev lite halvdjuptänkande, haha xD Kommer uppdatera senare, så håll utkik ifall det blir något intressant ... ;)

     Love Tyra
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0